Im Never Gonna Dance Again Guilty Feeling Got No Rhythm


Careless Whisper Lyrics – George Michael

Vocalizer: George Michael
Title: Devil-may-care Whisper

Time can never mend
The careless whisper of a good friend
To the center and listen
If your answer's kind

There'south no comfort in the truth
Hurting is all yous'll find
I should have known amend, yeah
I feel and so unsure

As I have your hand and lead you to the trip the light fantastic flooring
As the music dies
Something in your optics
Calls to mind a silver screen

And all its sorry goodbyes
I'm never gonna dance again
Guilty anxiety accept got no rhythm
Though it'south easy to pretend

I know you're not a fool
I should have known improve than to crook a friend
And waste a chance that I'd been given
So I'm never gonna trip the light fantastic toe again

The mode I danced with you
Time can never mend
The devil-may-care whisper of a proficient friend
To the center and listen

If your reply's kind
There'south no comfort in the truth
Hurting is all y'all'll find
I'grand never gonna dance again

Guilty feet have got no rhythm
Though it's easy to pretend
I know you're not a fool
I should have known better than to crook a friend

And waste a chance that I'd been given
So I'g never gonna dance over again
The way I danced with yous
Never without your love What am I without your love?

Tonight the music seems so loud
I wish that we could lose this crowd
Maybe information technology'south better this way
We'd hurt each other with the things we want to say

We could accept been then good together,
We could have lived this dance forever
Only now, who'southward gonna trip the light fantastic toe with me?
Please stay

I'm never gonna dance again
Guilty feet take got no rhythm
Though information technology'due south piece of cake to pretend
I know you're not a fool

I should have known better than to cheat a friend
And waste a chance that I'd been given
So I'thousand never gonna dance again
The fashion I danced with you

At present that you're gone
Now that you're gone
At present that you're gone
What I did that was so wrong?

So wrong that you had to exit me alone?
Find more lyrics at indolirik.jspinyin.net

You tin buy their music thru          Amazon Music          or          Apple Music          Disclosure: Equally an Amazon Associate and an Apple tree Partner, nosotros earn from qualifying purchases        
          Other Popular Songs:                                                    
Jack Garratt - Fourth dimension (Radio Edit)
Low Roar - In one case in a Long, Long While

Careless Whisper – Terjemahan / Translation

Waktu tidak pernah bisa memperbaiki
Bisikan ceroboh dari teman yang baik
Ke hati dan pikiran
Jika jawaban Anda baik

Tidak ada kenyamanan dalam kebenaran
Rasa sakit adalah semua yang akan Anda temukan
Saya seharusnya tahu lebih baik, ya
Saya merasa sangat tidak yakin

Ketika saya mengambil tangan Anda dan membawa Anda ke lantai dansa
Saat musik mati
Sesuatu di matamu
Panggilan mengingatkan layar perak

Dan semua selamat tinggal yang menyedihkan
Aku tidak akan menari lagi
Kaki yang bersalah tidak punya irama
Padahal mudah untuk berpura-pura

Aku tahu kamu bukan orang bodoh
Saya seharusnya tahu lebih baik daripada menipu seorang teman
Dan limbah kesempatan yang telah diberikan
Jadi saya tidak akan pernah menari lagi

Cara saya menari dengan Anda
Waktu tidak pernah bisa memperbaiki
Bisikan ceroboh dari teman yang baik
Ke hati dan pikiran

Jika jawaban Anda baik
Tidak ada kenyamanan dalam kebenaran
Rasa sakit adalah semua yang akan Anda temukan
Aku tidak akan menari lagi

Kaki yang bersalah tidak punya irama
Padahal mudah untuk berpura-pura
Aku tahu kamu bukan orang bodoh
Saya seharusnya tahu lebih baik daripada menipu seorang teman

Dan limbah kesempatan yang telah diberikan
Jadi saya tidak akan pernah menari lagi
Cara saya menari dengan Anda
Tidak pernah tanpa cintamu apa aku tanpa cintamu?

Malam ini musik tampak sangat keras
Saya berharap kita bisa kehilangan kerumunan ini
Mungkin lebih baik seperti ini
Kami saling menyakiti dengan hal-hal yang ingin kami katakan

Kita bisa begitu baik bersama,
Kita bisa menjalani tarian ini selamanya
Tapi sekarang, siapa yang akan menari denganku?
Tolong tinggal

Aku tidak akan menari lagi
Kaki yang bersalah tidak punya irama
Padahal mudah untuk berpura-pura
Aku tahu kamu bukan orang bodoh

Saya seharusnya tahu lebih baik daripada menipu seorang teman
Dan limbah kesempatan yang telah diberikan
Jadi saya tidak akan pernah menari lagi
Cara saya menari dengan Anda

Sekarang kamu pergi
Sekarang kamu pergi
Sekarang kamu pergi
Apa yang saya lakukan itu sangat salah?

Sangat salah bahwa Anda harus meninggalkan saya sendirian?
Find more than lyrics at indolirik.jspinyin.net

Lyrics George Michael – Careless Whisper

Kindly like and share our content. Silahkan follow blog kami untuk mengikuti perkembangan lagu terbaru dan terbaik

Nosotros don't provide any MP3 Download, please support the artist by purchasing their music 🙂

Y'all can purchase their music thru          Amazon Music          or          Apple Music          Disclosure: Every bit an Amazon Associate and an Apple Partner, nosotros earn from qualifying purchases        

George Michael - Careless Whisper (Official Video)

eubanksexpristirts.blogspot.com

Source: https://indolirik.jspinyin.net/lyrics-george-michael-careless-whisper/

0 Response to "Im Never Gonna Dance Again Guilty Feeling Got No Rhythm"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel